 |
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 03 Dec 2006 10:31 Naslov sporočila: Re: Amigo! |
|
|
marmije je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
osat je napisal/a: |
Geeeee, simpl solušn.
Ne d bi biu žleht, sam mal pokroviteljski.
Canada is waiting for you!
Ne, res! Oni so še zmeri nmal ahead.  |
Kaneda je na drugem mestu -- sem pa že skor 100 %, da bo moja nekoliko predčasna penzija potekala na barki -- ( finančno, zgleda , da se bo izšlo ) -- če razumeš, kaj hočem povedat -- čedalje več rabim širono in "svobodo" -- in v ten naši culukafriji, je je čedalje manj -- pa ne, da bi bla kej kriva "hribčki ponižajte se, dolince povišajte se " -- pač pa kot sem napisal -- čedalje bolj me utesnjujejo ljudje....  |
Na barki pa ti bodo šli fajn na živce Lahi. Na vodi delajo svinjarijo, fotri se derejo na otroke, na vse skupaj se derejo mame, ko pa sidra na vzkriž vržejo, pa zbudijo pol sveta. V avgustu (feragosta) pa se zamašijo vsi odtoki in vsi skreti po marinah.  |
saj me Mediteran niti ne zanima kaj preveč -- že pred mnogimi leti, me je navdušila Moitessierjeva knjiga "The long way" -- in od takrat pač vsako leto plutam v svojem malem čolničku -- jadram, se potaplam in kljub svojim ne več rosnim letom, počnem stvari, za katere bi marsikdo, rekel da so otročje...marmije -- trenutno imam tudi dovolj denarja za kakšno vsaj 9 metrsko barko, pa se mi zdi škoda plačevat, 700 jurjev za marino, dokler hodim v službo in bi lahko plutal vsega kakšne 50 dni na leto ... sploh, pa imam vse večji občutek, da mi bo jadranje postalo , način življenja in ne hoby ali prestiž -- kaj mislim -- mnogo bližji so mi po duši, umazani in smrdljivi ribiči, kot Vendee Globe, zmagovalci...  |
21 let sem imel od 5 metrskega čolna, do 9,5 metrskega motosajlerja (LAUSA OD Kosanovića), vmes pa pilotine in jadrnice. V ta ferajn sem prišel pravzaprav iz potapljanja in ne zaradi jadranja. Torej sem to fazo v življenju dobro spoznal. V primerjavi s potovanji po kopnem - npr.: z avtodomom in "dolgočasnim" potovanjem po morju - levo modra voda, desno modra voda, spredaj in odzadaj in nad tabo modro nebo je velikokrat zelo dolgočasno - po kopnem pa je za vsakim ovinkom nekaj novega. Ko zgubiš zaupanje v ljudi (trenutno Slovence) se Dorje poda k drugim ljudem in ugotovi, da je še sreča, da nekje bivajo tudi dobri ljudje. Verjetno se mi je zagabila navtika predvsem zaradi slovenskih jahtarjev, ti snobi so si nakupili drage jahte, a nimajo časa uživati tega kar morje in potovanje po morju (in pod njim) ponuja!
Nikoli nebom pozabil, zadnjega obiska prijatelja, ki ima privez v Punatu, ko je njegov sosed kar naprej nekaj komentiral po mobitelu in ga odložil na mizo v kokpitu in je zazvonil -- žena pa ga je zagrabila in vrgla v morje!!! Naslednje jutro pa je (brez dobro jutro!) nesel na sekret tako veliko neseser torbo, da bi jaz s tako velikim kovčkom lahko prepotoval pol sveta!
Glede na obe izkušnji potovanje po morju ali po kopnem - glasujem za kopno! |
--hehe -- saj ti verjamem -- tudi jaz sem nekaj časa kalkuliral, kakšen avtodom, ali vsaj večji kombi ( ki bi ga mal predelal ), vendar, pa za razliko od mnogih ( večine ), ljudi, prav uživam v "dolgočasju", ga imam, kot za nekakšen božji dar, ki je premalo iskoriščen -- ljudje smo pač različni ( hvala bogu ) -- in ko jaz prejadram od Rovinja, pa do Otoka sedmih kocin, je to za 2,8 m čolniček že kar uspeh -- sploh pa je to tam nekje septembra noč, na tem otočku blažev žegenj za mojo dušico....p.s. -- imam pa resen namen kupit ali naredit, resno barkačo ( jeklo ali les ) -- težek deplasma in kakšna stara ŠoŠna jadra , pa kakšen dober star Perkins ali Lister motor, bi tud prav prišel.... |
S takšno "težko" barko boš teško našel samoto. Ves čar jadrnice je v tem, da je veter zastonj in da te lahko daleč pripelje. Za to pa je treba "lahko" jadrnico in veliko kvadraturo jader. Osebno sem se nasitil jadrana ravno zato, ker sem že vse poznal in mi čas in moja zvrst barke ni dovoljevala dalše vožnje, saj bi rabil samo do grških otokov in obisk Sredozemlja vsaj 3 mesece časa. Če boš pa rabil kakšne podatke o Jadranu - kje so dobre oštarije na otokih, dobre mirne lučice in zalivi, kje je dobra voda, kruh in podobno se mi pa javi.
Če si bil že pri otoku Sedmih kocin, pa tudi Crveni otok in svetilnik Sv. Ivan na pučini ni daleč. Zadnja leta sem imal privez v Novem gradu in sem pasal tom "prekleto" in zadrenjano Istro vsaj osemkrat. Pa še Kvarner je bilo vedno treba prepluti in povem ti, da sem se vedno oddahnil, ko sem prišel na Susak ali Lošinj - je najbolj zajeban del Jadrana. Na Kvarnerju te lahko ujame megla, da 10 m naprej ne vidiš, pa tudi jugo z visokimi valovi, najhujša pa je tramontana iz Učke ali burja, ki potegne iz smeri Velebita in zaradi ovir na poti silno sunkovito piha, ter naredi neugodne ostre in neenakomerne valove s peno, da dihat ne moreš.
Še na eno neugodnost te bi opozoril - pretežni del Jadrana je pač na Hrvaškem in če se Dalmatinci že nimajo čisto za Hrvate so vseeno pač nacionalistični Dalmatinci, kar pa je za nas Slovence prav vseeno, ko imaš z njimi opravka. Kmalu nam bodo zaračunavali še zrak, ki jim ga z dihanjem krademo! Kakšni morjeplovci so Dalmatinci, pa pove že njihov izrek - "fali more - drž se kopna", kar je povsem narobe! Ko je prava pizdarija na morju, je treba biti daleč od "kraja", saj večina naših bark vzdrži vsako vreme na Jadranu, čeri in skal pa ne!
V Krivici na Lošinju, sem nekoč " preživel "škontraduro" to je neverin, ko maestral v trenutku obrne na zahodnik in prinese kumulonimbus v obliki nakovala in takrat je najbolje biti daleč od skal. Na hitro sem odvezal, zmetal vrvi kar v morje in se odpeljal ven! Vsi so me debelo gledali, a ko sem se čez pol ure vrnil, je bilo 6 bark na skalah. Seveda sem imel srečo, da sta se otroka vozila naokrog z bajboutom in ta grdi črni oblak videla! Pa sem opozarjal druge, da Krivica ni zaščitena samo na zahodnik, pa mi niso verjeli, ker je tako lepa ozka in se globoko zajeda v obalo. Pa še nekaj pomembnega, velikokart me je rešilo to, da sem potapljač in da sem vsako sidranje preveril tudi z masko in sidro osebno (danford) zabil v pesek ali blato z macolo za razbijanje prstacev! Če sidro orje, ne delaj napake, da sidrno vrv ali verigo krajšaš - vrzi v morje še vsaj 10 m vrvi, kajti bolj položna kot je sidrna vrv, sidro bolje zagrabi! Če zadaj nimaš več prostora, pa se raje presidraj!
"Hajlajts" Jadrana pa je Susak, otoki proti Dugemu otoku, Kornati, Šibeniški kanal in jezera in reka Krka proti Skradinu in Slapovom Krke. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 03 Dec 2006 11:47 Naslov sporočila: |
|
|
Dorje - vidim, da obvladaš ---poglej -- moj "projekt", je nekje 10 letno svetovno vandranje -- po mnogih primerjavah in izračunih, je takšno vandranje smiselno in tudi finančno izvedljivo ( no vsaj zame ) edino z jadrnico -- ker bom zelo verjetno to izvedel sam, so za jadrnico, nujne neke zahteve ( dolga kobilica, zelo trdna izdelava, ne večja, kot 30 kvadr. metrov površina posameznega jadra , zanesljiv sidrni komplet, radar, dovolj močen in zanesljiv dizl motor itd. ) -- jadrnje z lažjo jadrnico ( recimo L/D ratio 250 ), je hitrejše in bolj užvantsko, vendar, pa je treba mislit tudi na varnost in udobje ( gibanje težke jadrnice , je mnogo bolj prijetno, kot je to lažje )-- skratka, sam model jadrnice mora biti preverjen -- in nobenih nobel novih igračk, i se kvarijo in kvarijo...saj ne, da bi se ravno rinil okoli kakšnega Horna, pa vseeno, moram imeti barko, ki bo sposobna skrbeti sama zase -- edino, kar se še nisem odločil ali kupiti ali narediti -- na trgu ( sploh EU ), je dobro ohranjenih starejših bark na tisoče -- in kakšno dobro Contesso 32, dobiš že za cca 30 000 evrov -- je pa tudi res, da če si barko narediš, sam -- veš vse njene pluse in minuse, lahko ojačaš določene strikture, ki jih tovarne ne in predvsem, lahko kombiniraš opremo, ki ti najbolj ustreza....edina, resna težava pri vsem tem, je, da moraš imeti enormno znanja iz zelo različnih področij, kar pa meni ni težko, pač uživam v učenju -- od tu tudi ta moj mali čolniček ( ki sem ga naredil sam ) -- če se hočeš naučiti res dobro jadrat, se to nauči na čim manjši nebalastni jadrnici --  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 03 Dec 2006 12:13 Naslov sporočila: |
|
|
marmije je napisal/a: |
Dorje - vidim, da obvladaš ---poglej -- moj "projekt", je nekje 10 letno svetovno vandranje -- po mnogih primerjavah in izračunih, je takšno vandranje smiselno in tudi finančno izvedljivo ( no vsaj zame ) edino z jadrnico -- ker bom zelo verjetno to izvedel sam, so za jadrnico, nujne neke zahteve ( dolga kobilica, zelo trdna izdelava, ne večja, kot 30 kvadr. metrov površina posameznega jadra , zanesljiv sidrni komplet, radar, dovolj močen in zanesljiv dizl motor itd. ) -- jadrnje z lažjo jadrnico ( recimo L/D ratio 250 ), je hitrejše in bolj užvantsko, vendar, pa je treba mislit tudi na varnost in udobje ( gibanje težke jadrnice , je mnogo bolj prijetno, kot je to lažje )-- skratka, sam model jadrnice mora biti preverjen -- in nobenih nobel novih igračk, i se kvarijo in kvarijo...saj ne, da bi se ravno rinil okoli kakšnega Horna, pa vseeno, moram imeti barko, ki bo sposobna skrbeti sama zase -- edino, kar se še nisem odločil ali kupiti ali narediti -- na trgu ( sploh EU ), je dobro ohranjenih starejših bark na tisoče -- in kakšno dobro Contesso 32, dobiš že za cca 30 000 evrov -- je pa tudi res, da če si barko narediš, sam -- veš vse njene pluse in minuse, lahko ojačaš določene strikture, ki jih tovarne ne in predvsem, lahko kombiniraš opremo, ki ti najbolj ustreza....edina, resna težava pri vsem tem, je, da moraš imeti enormno znanja iz zelo različnih področij, kar pa meni ni težko, pač uživam v učenju -- od tu tudi ta moj mali čolniček ( ki sem ga naredil sam ) -- če se hočeš naučiti res dobro jadrat, se to nauči na čim manjši nebalastni jadrnici --  |
Jaz sem pač času primerno vse svoje barke pač delno ali v celoti delal sam, danes pa je to zagotovo najdražja varijanta in je najbolje kupiti rabljeno, dobro in preizkušeno jadrnico. Za solo jadranje je pomembno, da lahko krajšaš jadra sam oz. da imaš rol flok pa tudi rol glavno jadro. Torej čim manj menjav jader. Seveda pa danes z JPS navigacijo in avt. piloti, ki delujejo preko satelita v povezavi z radarjem in ehosaunderjem pa se izogibajo tudi oviram nad in pod vodo in vindgeneratorji in sončne celice, ki ti zagotavljajo stalno energijo za vso to elektroniko (led-rasvetljava barke), so postali takšni podvigi dostopni tudi navadnim smrtnikom.
Le tako naprej - saj je življenje ena sama borba in prerivanje za preživetje in svoboda in samoodločanje o svojem delovnem in prostem času in življenju, tako redka in nespoštovana dobrina!
Dalajlama je rekel: Mining of life is - to be happy! **** pa smo v življenju - to tako redko! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 03 Dec 2006 12:21 Naslov sporočila: |
|
|
Dorje je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
Dorje - vidim, da obvladaš ---poglej -- moj "projekt", je nekje 10 letno svetovno vandranje -- po mnogih primerjavah in izračunih, je takšno vandranje smiselno in tudi finančno izvedljivo ( no vsaj zame ) edino z jadrnico -- ker bom zelo verjetno to izvedel sam, so za jadrnico, nujne neke zahteve ( dolga kobilica, zelo trdna izdelava, ne večja, kot 30 kvadr. metrov površina posameznega jadra , zanesljiv sidrni komplet, radar, dovolj močen in zanesljiv dizl motor itd. ) -- jadrnje z lažjo jadrnico ( recimo L/D ratio 250 ), je hitrejše in bolj užvantsko, vendar, pa je treba mislit tudi na varnost in udobje ( gibanje težke jadrnice , je mnogo bolj prijetno, kot je to lažje )-- skratka, sam model jadrnice mora biti preverjen -- in nobenih nobel novih igračk, i se kvarijo in kvarijo...saj ne, da bi se ravno rinil okoli kakšnega Horna, pa vseeno, moram imeti barko, ki bo sposobna skrbeti sama zase -- edino, kar se še nisem odločil ali kupiti ali narediti -- na trgu ( sploh EU ), je dobro ohranjenih starejših bark na tisoče -- in kakšno dobro Contesso 32, dobiš že za cca 30 000 evrov -- je pa tudi res, da če si barko narediš, sam -- veš vse njene pluse in minuse, lahko ojačaš določene strikture, ki jih tovarne ne in predvsem, lahko kombiniraš opremo, ki ti najbolj ustreza....edina, resna težava pri vsem tem, je, da moraš imeti enormno znanja iz zelo različnih področij, kar pa meni ni težko, pač uživam v učenju -- od tu tudi ta moj mali čolniček ( ki sem ga naredil sam ) -- če se hočeš naučiti res dobro jadrat, se to nauči na čim manjši nebalastni jadrnici --  |
Jaz sem pač času primerno vse svoje barke pač delno ali v celoti delal sam, danes pa je to zagotovo najdražja varijanta in je najbolje kupiti rabljeno, dobro in preizkušeno jadrnico. Za solo jadranje je pomembno, da lahko krajšaš jadra sam oz. da imaš rol flok pa tudi rol glavno jadro. Torej čim manj menjav jader. Seveda pa danes z JPS navigacijo in avt. piloti, ki delujejo preko satelita v povezavi z radarjem in ehosaunderjem pa se izogibajo tudi oviram nad in pod vodo in vindgeneratorji in sončne celice, ki ti zagotavljajo stalno energijo za vso to elektroniko (led-rasvetljava barke), so postali takšni podvigi dostopni tudi navadnim smrtnikom.
Le tako naprej - saj je življenje ena sama borba in prerivanje za preživetje in svoboda in samoodločanje o svojem delovnem in prostem času in življenju, tako redka in nespoštovana dobrina!
Dalajlama je rekel: Mining of life is - to be happy! **** pa smo v življenju - to tako redko! |
--saj teoretično o vsem tem vem že skoraj vse -- no tudi praktično že kar nekaj -- vsekakor, pa se v tak podvig ne mislim spuščati, na vrat na nos -- teorija je eno -- na žalost, pa je pri barkah tako, da praksa, ki res kaj pomeni, sovpada samo na določeno barko ( vsaka je pač svoj svet ) -- je pa vse to učenje in fokusiranje, že kar nekakšna meditacija ( če lahko rečemo, da je začetek meditacije koncentracija ) -- tisto, kar je, pa tu zame tako privlačno, pa je -- sam svoj gospodar ( jasno, edino narava, je nad teboj ), samozadostnost in dejanska odgovornost, zase in svojo barko -- nekakšna POT V SEBE.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 03 Dec 2006 12:36 Naslov sporočila: |
|
|
marmije je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
Dorje - vidim, da obvladaš ---poglej -- moj "projekt", je nekje 10 letno svetovno vandranje -- po mnogih primerjavah in izračunih, je takšno vandranje smiselno in tudi finančno izvedljivo ( no vsaj zame ) edino z jadrnico -- ker bom zelo verjetno to izvedel sam, so za jadrnico, nujne neke zahteve ( dolga kobilica, zelo trdna izdelava, ne večja, kot 30 kvadr. metrov površina posameznega jadra , zanesljiv sidrni komplet, radar, dovolj močen in zanesljiv dizl motor itd. ) -- jadrnje z lažjo jadrnico ( recimo L/D ratio 250 ), je hitrejše in bolj užvantsko, vendar, pa je treba mislit tudi na varnost in udobje ( gibanje težke jadrnice , je mnogo bolj prijetno, kot je to lažje )-- skratka, sam model jadrnice mora biti preverjen -- in nobenih nobel novih igračk, i se kvarijo in kvarijo...saj ne, da bi se ravno rinil okoli kakšnega Horna, pa vseeno, moram imeti barko, ki bo sposobna skrbeti sama zase -- edino, kar se še nisem odločil ali kupiti ali narediti -- na trgu ( sploh EU ), je dobro ohranjenih starejših bark na tisoče -- in kakšno dobro Contesso 32, dobiš že za cca 30 000 evrov -- je pa tudi res, da če si barko narediš, sam -- veš vse njene pluse in minuse, lahko ojačaš določene strikture, ki jih tovarne ne in predvsem, lahko kombiniraš opremo, ki ti najbolj ustreza....edina, resna težava pri vsem tem, je, da moraš imeti enormno znanja iz zelo različnih področij, kar pa meni ni težko, pač uživam v učenju -- od tu tudi ta moj mali čolniček ( ki sem ga naredil sam ) -- če se hočeš naučiti res dobro jadrat, se to nauči na čim manjši nebalastni jadrnici --  |
Jaz sem pač času primerno vse svoje barke pač delno ali v celoti delal sam, danes pa je to zagotovo najdražja varijanta in je najbolje kupiti rabljeno, dobro in preizkušeno jadrnico. Za solo jadranje je pomembno, da lahko krajšaš jadra sam oz. da imaš rol flok pa tudi rol glavno jadro. Torej čim manj menjav jader. Seveda pa danes z JPS navigacijo in avt. piloti, ki delujejo preko satelita v povezavi z radarjem in ehosaunderjem pa se izogibajo tudi oviram nad in pod vodo in vindgeneratorji in sončne celice, ki ti zagotavljajo stalno energijo za vso to elektroniko (led-rasvetljava barke), so postali takšni podvigi dostopni tudi navadnim smrtnikom.
Le tako naprej - saj je življenje ena sama borba in prerivanje za preživetje in svoboda in samoodločanje o svojem delovnem in prostem času in življenju, tako redka in nespoštovana dobrina!
Dalajlama je rekel: Mining of life is - to be happy! **** pa smo v življenju - to tako redko! |
--saj teoretično o vsem tem vem že skoraj vse -- no tudi praktično že kar nekaj -- vsekakor, pa se v tak podvig ne mislim spuščati, na vrat na nos -- teorija je eno -- na žalost, pa je pri barkah tako, da praksa, ki res kaj pomeni, sovpada samo na določeno barko ( vsaka je pač svoj svet ) -- je pa vse to učenje in fokusiranje, že kar nekakšna meditacija ( če lahko rečemo, da je začetek meditacije koncentracija ) -- tisto, kar je, pa tu zame tako privlačno, pa je -- sam svoj gospodar ( jasno, edino narava, je nad teboj ), samozadostnost in dejanska odgovornost, zase in svojo barko -- nekakšna POT V SEBE.... |
Se popolnoma strinjam in ravno spoznanje, da je narava in njena moč še vedno za človeka neobvladljiva in vredna VELIKEGA SPOŠTOVANJA - NIKOLI JE NI DOBRO PREVEČ IZIVATI, znanje pa je vedno le v pomoč, največji faktor pa zagotovo ostaja SREČA (v vseh pomenih)! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 03 Dec 2006 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
drži...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cobra

Pridružen/-a: 06.11. 2006, 20:59 Prispevkov: 2608
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 19:24 Naslov sporočila: ???????????????????????????? |
|
|
Pa glih to talijansko sranje si najdla ???? Pa sej zdej čomp in marmije še spat ne bosta mogla od jeze. Lubčka !!!!!
 _________________
Credo ut intelligam, non intelligo ut credam.
Odi profanum vulgus et arceo.
Facta non verba. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 19:58 Naslov sporočila: Re: ???????????????????????????? |
|
|
cobra je napisal/a: |
Pa glih to talijansko sranje si najdla ???? Pa sej zdej čomp in marmije še spat ne bosta mogla od jeze. Lubčka !!!!!
 |
--mah jest sem bolj mahnjen, na stare angleške pilotine in podobne resne barke -- drgač sem pa ravno danes spet pretresen, ker je baje spet nekej šmuglate s stavami v fuzbalu -- no ja -- zakon omerte for ewer...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cobra

Pridružen/-a: 06.11. 2006, 20:59 Prispevkov: 2608
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 20:38 Naslov sporočila: Re: ???????????????????????????? |
|
|
marmije je napisal/a: |
cobra je napisal/a: |
Pa glih to talijansko sranje si najdla ???? Pa sej zdej čomp in marmije še spat ne bosta mogla od jeze. Lubčka !!!!!
 |
--mah jest sem bolj mahnjen, na stare angleške pilotine in podobne resne barke -- drgač sem pa ravno danes spet pretresen, ker je baje spet nekej šmuglate s stavami v fuzbalu -- no ja -- zakon omerte for ewer...  |
Ti pretresen ? Dej no. Stave so nacionalni šport v Italiji. Še posebej tiste na črno.
 _________________
Credo ut intelligam, non intelligo ut credam.
Odi profanum vulgus et arceo.
Facta non verba. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 20:51 Naslov sporočila: Re: ???????????????????????????? |
|
|
cobra je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
cobra je napisal/a: |
Pa glih to talijansko sranje si najdla ???? Pa sej zdej čomp in marmije še spat ne bosta mogla od jeze. Lubčka !!!!!
 |
--mah jest sem bolj mahnjen, na stare angleške pilotine in podobne resne barke -- drgač sem pa ravno danes spet pretresen, ker je baje spet nekej šmuglate s stavami v fuzbalu -- no ja -- zakon omerte for ewer...  |
Ti pretresen ? Dej no. Stave so nacionalni šport v Italiji. Še posebej tiste na črno.
 |
--pa kva zdej tumbaš -- danes je novica -- 21 nogometašev iz prve lige, preiskuje, tožilstvo v zvezi, z dogovarjanjem rezultatov in stavami -- pač, spet nova afera...nč novga...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
NATAWE je napisal/a: |
A se meni samo dozdeva al je res, da nas je tu vedno več, ki imamo vsega poln "khm", pa vedno bolj sanjamo (eni bolj drugi manj tudi uresničujemo) o tem, da nas "uze magla" ...
P.S: Moj dec tud sanja o barki, jaz pa o avtodomu (predvsem zaradi tega ker so mi všeč tudi hribi in gore in ne samo morje ....)
Sem pa po brskanju na netu opazila da imajo na Fidji-ju dokaj ugodne cene za zemljo ... Na Kanadi kot moji sanjski deželi (pravzaprav se tam vidim samo v bližini kakšnega rezervata) me moti predvsem to, da je malo preveč na severu, ker še poleti s termoforji spim. |
--mah -- tvoj dec ma prov -- dobra barka, te prpelje, kamor hoceš -- al mraz, al toploto, pa še marsikje je zelooooo pocen -- sam stran od Hrvaške, pa Havajev -- npr. v Francoski Polineziji ( sploh Martique ), maš komplet zdravstvo zastonj -- avtodom, je opcija -- sam klinc, k si tolk omejen z prostorom in nafto -- veter, je pa še vedno zastonj -- ( no ja jadra, so kr draga -- sam če daš, narest en močn dacron , pa če nisi picajzlast, glede performesa, maš tud mir kakšnih 10 - 15 let ) ... a zakaj -- hočmo vsi nekam stran -- temu bi jest reku -- da je šele to tapravo odraščanje -- lahko je bit petelin, na vaškem gnoju -- mal težje, je pa prevzet RES ornk odgovornost zase, uživat in bit neodvisen, kokr sepačda... skratka -- čimbolj svoboden... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
matt je napisal/a: |
jest mam ze zacahnan ... zunanji hebridi ... lewis recimo.
ma vse: hladna poletja, mile zime, morje, puffine, zlo mal slovencov .. |
--hja -- sam sam še dokler, boste mel "Zalivski tok"-- pol pa....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 05 Dec 2006 23:42 Naslov sporočila: |
|
|
marmije je napisal/a: |
matt je napisal/a: |
jest mam ze zacahnan ... zunanji hebridi ... lewis recimo.
ma vse: hladna poletja, mile zime, morje, puffine, zlo mal slovencov .. |
--hja -- sam sam še dokler, boste mel "Zalivski tok"-- pol pa....  |
Eh jebatga .. ce gre zalivski tok v pizdo, pol itak nima smisla .. ker gre v maloro pol evrope. Moj tamau je bl smart - zacel je prijateljevat s sosedoma k sta po rodu iz rodezije ...  _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 06 Dec 2006 00:10 Naslov sporočila: |
|
|
matt je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
matt je napisal/a: |
jest mam ze zacahnan ... zunanji hebridi ... lewis recimo.
ma vse: hladna poletja, mile zime, morje, puffine, zlo mal slovencov .. |
--hja -- sam sam še dokler, boste mel "Zalivski tok"-- pol pa....  |
Eh jebatga .. ce gre zalivski tok v pizdo, pol itak nima smisla .. ker gre v maloro pol evrope. Moj tamau je bl smart - zacel je prijateljevat s sosedoma k sta po rodu iz rodezije ...  |
--sej drgač -- si tole nisi slabo zamislu -- matr -- se vsedš, ob morji -- eno dobro buklo -- dobr viskač, al pa pirček -- pa uživaš -- mam, pa jest pr tem res en slab občutek --tale vaš pudl (Blair ), ne bi brez razloga zmeri pr Bishu vekal, če bo blo res vse tako v redu... matr --zmeri, kadar se pogovarjata, omeni Kioto, pa okolje -- sicer nikol nič ne uspe -- ampak, nekaj pa mora vedet... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 06 Dec 2006 00:22 Naslov sporočila: |
|
|
marmije je napisal/a: |
--sej drgač -- si tole nisi slabo zamislu -- matr -- se vsedš, ob morji -- eno dobro buklo -- dobr viskač, al pa pirček -- pa uživaš -- mam, pa jest pr tem res en slab občutek --tale vaš pudl (Blair ), ne bi brez razloga zmeri pr Bishu vekal, če bo blo res vse tako v redu... matr --zmeri, kadar se pogovarjata, omeni Kioto, pa okolje -- sicer nikol nič ne uspe -- ampak, nekaj pa mora vedet... |
Hmmm... letos na shetlandih .. okej en dan se je dal zdet na soncku pa puffine futrat pa old blackwood zravn srkat ... ampak ostale dni (avgusta) je blo 9 stopinj pa dez pa veter 100mph .. tko da tist del z buklo odpade.
Blair? On je samo PR predstavnik British Petroleuma (tko kot je nizozemska kraljica maskota Royal Duch Shella) .. in se pomenkuje s tajnico Chevrona, ki honorarno fusa se za Halliburton (tajnik mu ne morm rect k je taka pickica) ...
Kyoto je mal nerodna stvar - Blair se je spravu tridente menjat, in montirajzn majo spravlen pr bushevih. Kseft v vrednosti 20 mrd GBP. Sment, pravi blair, pa lih sm na kup spraskal kes za 50 novih jedrskih elektrarn, ki naj bi uskocile namesto izcuzanih vrtin v severnem morju.
Car Putin si pa mane roke.
A ti je jasno, zakaj je juzna afrika se vseen trenutno najbl perspektivna varianta? _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|